قلعه‌نويي:سرمربيگري تيم ملي براي ديدار با روسيه را قبول نكردم
نوشته شده توسط : ADMIN

 ا بازي خوبي بود و هر دو تيم مي‌توانستند برنده اين مسابقه شوند. وقتي 40 روز با 12 بازيکن تيم را تمرين مي‌دهم و 6 بازيکنم در تيم ملي هستند مسلم است که نمي‌توانم شرايط آرماني داشته باشيم. ضمن اينکه زمين مسابقه نيز کيفيت خوبي نداشت.
 قلعه نويي در مورد قضاوت محمود رفيعي در اين مسابقه گفت: داور دو پنالتي صد در صد را براي ما نگرفت.

 سرمربي سپاهان در مورد وضعيت تيم ملي اظهار داشت: از مردم و مسئولان و دلسوزان فوتبال مي‌خواهم در تيم ملي قداست شکني نکنند. من زماني محاکمه شدم و 300 مقاله عليه من در روزنامه‌ها نوشته شد آن هم به جرم اينکه مي‌خواستم به تيم ملي کمک کنم. من تيم را به يک چهارم رساندم و در ضربات پنالتي حذف شديم.
 وي ادامه داد: احساس مي‌کنم برخي انتقادات غرض‌ورزانه است و نه دلسوزانه. بايد همه به مربي تيم ملي کمک کنيم. قطر براي آنکه ميزبان جام ملت‌هاي آسيا و جام جهاني شود از نظر سخت افزاري پيشرفت خوبي داشته و در نهايت هزينه کرده است. ما نيز براي موفقيت بايد هزينه کنيم. اکنون براي يک مدال المپيک برخي کشورها تا 3ميليون دلار هزينه مي‌کنند. براي موفقيت در فوتبال هم بايد هزينه کنيم.

 وي در مورد اينکه پيشنهاد سرمربيگري تيم ملي فوتبال به او شده است گفت: به من پيشنهاد شد در ديدار 20 بهمن با روسيه سرمربي تيم ملي شوم اما اين پيشنهاد را قبول نکردم. برخي مي‌خواهند سپاهان و ذوب آهن را خراب کنند و ساختار اين دو تيم را به هم بريزند.
 وي در مورد اينکه مربي خارجي مي‌تواند به فوتبال ملي کمک کند يا نه گفت: معتقدم مربي خارجي در شرايط کنوني نمي‌تواند براي ما مفيد باشد.

 




:: موضوعات مرتبط: حاشیه , ,
:: برچسب‌ها: امير , قلعه‌نويي , خبري , روسیه , پیشنهاد , فوتبال , حاشیه , بهمن ,
:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 61
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: